FAQ

Bekijk op onze FAQ de meeste gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan gerust even contact met ons op!

Bestelling

Kan ik ook een Indo-Box aan iemand cadeau geven?

Ja, dat kan zeker! Vul bij het Afleveradres de gegevens in van de ontvanger.
Let op: vul bij het e-mail adres wel jouw eigen e-mailadres in! Naar dit e-mailadres worden de bestel- en verzendbevestiging gestuurd en de Track & Trace code van PostNL/DHL.
Vul vervolgens jouw eigen gegevens in bij ‘Kies een ander rekeningsadres’ / factuuradres.

Bij mijn bestelbevestiging per e-mail, staat de naam van degene die de Indo-Box cadeau krijgt, hoe zit dit?

Wij begrijpen dat dit erg verwarrend is. Maar gelukkig krijgen wij de gegevens wel goed door. Twijfel je toch? Neem gerust even contact met ons op!

Kan ik een kaartje meesturen met mijn bestelling?

Wij hebben verschillende kaartjes die wij gratis mee kunnen sturen. Geef bij je bestelling aan of wij een kaartje mogen meesturen en zo ja, welk kaartje wij mogen meesturen. Vervolgens typ je in het tekstvak jouw tekst voor op het kaartje (max 150 tekens).

Ik wil meerdere Indo-Boxen tegelijk bestellen, is dit mogelijk?

Dit is geen probleem. Geef bij uw bestelling aan hoeveel Indo-Boxen u wilt bestellen. Bij het Afleveradres vult u vervolgens één van de adressen in. Neem na het afronden van de bestelling contact met ons op en geef per Indo-Box aan naar welk adres wij dit mogen versturen.

Spekkoek

Ik heb last van allergieën en ik weet niet of ik Spekkoek en Lapis Surabaya kan eten.

Allergieën zijn altijd last. Wij hebben per product een overzicht gemaakt met de meest voorkomende allergieën. Deze zijn bij de producten te vinden ‘allergie-informatie’. Mocht je toch ergens over twijfelen, neem dan gerust even contact met ons op.

Hoe lang is de Spekkoek houdbaar?

Wij versturen met de Indo-Box een kaartje mee waarop wij een THT-datum op schrijven. Dit is tien dagen na verzending. Deze datum is niet de strikte THT-datum, maar wel de datum dat de spekkoek het lekkerst is. Wil je meer informatie over de houdbaarheid? Neem dan een kijkje op deze website.

Blijft de Spekkoek en Lapis Surabaya wel goed tijdens de bezorging?

Zeker! Wij adviseren wel om de Spekkoek en Lapis Surabaya in de koelkast te bewaren na ontvangst, zodat hij dan nog langer op zijn lekkerst is.

Bubble Tea

Hoe maak ik de Bubble Tea?

Bij elke Bubble Tea Indo-Box zit het recept meegestuurd. Wil je toch alvast even kijken hoe het gemaakt wordt? Dat kan op deze pagina!

Hoe lang blijft de Bubble Tea goed?

Op het moment van verzenden zijn de Bubble Tea op zijn minst nog 10 dagen houdbaar. Dit is het uiterste waarop wij de producten nog versturen. In de meeste gevallen zijn de producten enkele weken houdbaar. Wil je toch wat meer zekerheid? Neem dan gerust even contact met ons op!

Ik heb last van allergieën en ik weet niet of ik Bubble Tea mag drinken.

Allergieën zijn altijd last. Wij hebben per product een overzicht gemaakt met de meest voorkomende allergieën. Deze zijn bij de producten te vinden ‘allergie-informatie’. Mocht je toch ergens over twijfelen, neem dan gerust even contact met ons op.

Bezorging van Indo-Box.

Waar bezorgen jullie?

Indo-Box wordt door heel Nederland bezorgd.

Moet ik thuis zijn voor mijn bestelling?

Nee! De spekkoek wordt verstuurd in een brievenbuspakket. De Indo-Boxen worden dus met de gewone brievenbus bezorgd. Lekker makkelijk toch?

Hoe lang duurt de bezorging?

Wij versturen op maandag, woensdag en vrijdag de Indo-Boxen. Wanneer wij de bestelling bij PostNL / DHL afgeven, ontvang  je hiervan een Track & Trace code. PostNL / DHL bezorgt doorgaans de volgende dag, maar dit kunnen wij helaas niet garanderen.
Doordat Indo-Boxen met de brievenbuspost bezorgd worden, wordt er niet op maandagen geleverd.

Kan ik ook een bestelling doorgeven voor een andere datum?

Dit kan tot een week van te voren. Tijdens het bestellen krijg je de optie om een verzenddag te kiezen (maandag, woensdag of vrijdag). Wij accepteren bestellingen voor verzending tot 20.00 uur een dag van te voren.
Is het dus zondag en bestel je na 20.00 voor verzenddag ‘maandag’, dan wordt deze pas een week later verstuurd.

Kan ik ook op een andere dag mijn bestelling laten verzenden?

Wil je toch op een andere dag de bestelling laten versturen? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden. Hierbij is het wel te adviseren om dit tijdig van te voren te doen, zodat wij u makkelijker kunnen helpen.
Helaas kunnen wij niks garanderen, maar proberen wij zeker om mee te denken.

Zakelijk

Kan ik ook zakelijk bestellen?

Dit kan. Wij bieden verschillende opties aan voor bedrijven. Denk hierbij aan gepersonaliseerde kaarten en stickers met eigen logo. Neem bij interesse gerust contact met ons voor de mogelijkheden of neem even een kijkje op de zakelijke pagina.